What Is Your Planning?





Bismillahirrahmanirrahim....


          Alhamdulillah today I still alive. Tiba-tiba rindu nak post dalam Bahasa Melayu. Selepas result SPM keluar mesti ramai yang pening kepala tentang course apa yang nak sambung. Macam saya, saya dah aim dari tingkatan satu lagi mana nak sambung.



          Disebabkan saya ni menjurus ke arah komunikasi atau spesifiknya suka beri nasihat so its okay to continue in psychology field. Best sangat course ni. Tapi ramai yang nasihat suruh ambil Law sebab saya memang suka menegakkan pendapat sendiri. Betul ke tak betul. Pendapat saya betul k. NO DOUBT! haha



         Tapi tak elok sebenarnya suka berdebat. yeahh saya akui memang suka sangat berdebat. Kalau berdebat memang selalunya nak menang. Ada juga yang puji sikap saya ni tak kurang juga yang mengeji. Actually, tak tahu nak update apa. so bye







          EHHHHHH BELUM HABIS LAGI LAH!




Apa-apa pun yang korang nak sambung lepas ni, make sure course yang korang ambil tu berguna kepada ummah. ye ummah. Bukan untuk kepentingan sendiri sahaja. Doakan saya dapat HUMAN SCIENCE FOUNDATION di IIUM k. wait


YA ALLAH, BERIKANLAH INSAN BERNAMA AZZARINA BINTI MOHAMMAD SHUKOR DITERIMA MASUK KE HUMAN SCIENCE FOUNDATION DI IIUM SEKIRANYA ITU YANG TERBAIK BAGINYA. JUGA BERIKANLAH YANG TERBAIK KEPADA DIRI KAMI. SESUNGGUHNYA ANDALAH SEBAIK-BAIK PERANCANG.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan